niedziela, 25 sierpnia 2013

HYDRA VEGETAL

Znacie ten krem do twarzy? Dzisiaj skończył mi się mój ulubiony krem głęboko nawilżający pharmaceris i przedstawiam Wam jego następcę, mianowicie: Hydra vegetal, krem intensywnie nawilżający SPF 25, pojemność 50ml firmy Yves rocher. Krem jest przeznaczony do skóry normalnej i mieszanej, producent zapewnia, że produkt może być używany przez cały rok oraz, że doskonale chroni i nawilża. No i co dość istotne posiada formułę bez parabenów, oleju mineralnego i sztucznych barwników ;) W internecie ma w większości dobre opinie. Jeśli któraś z Was już go używała to dajcie znać czy warto w niego inwestować czy też nie. Zobaczymy jak się sprawdzi u mnie. 







Podaję jeszcze linka do strony Yves rocher z produktami z tej samej serii

Pozdrawiam i do następnego!

2 komentarze:

  1. miałam serum nawilżające z tej serii, niestety nie sprawdziło mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bywa i tak niestety ;) ja zastanawiam się jeszcze nad kremem pod oczy, ale nie wiem czy warto :)

      Usuń